Förbereder semestern!

Okej. Nedräkningen är nästan slut! Helgen är färdigjobbad, dagen idag går mot sitt slut och imorgon bär det iväg mot Grekland och Zakynthos!!! :D
 
Har hunnit med att luncha på stan med syrran och en kompis, och bränt tusen spänn på shopping som jag tydligen ansåg var nödvändigt innan resan ^^ En BH för 500 spänn tex. Sen jag köpte BH på Twilfit första gången för snart ett år sen kan jag absolut inte köpa billiga BH'ar längre, dom sitter ju som skrutt! 
Från samma märke som min första; Chantelle. Rekommenderas!! Supermjuka och känns knappt. Kan inte bli mycket bättre än så, förutom att inte ha BH alls.
 
Ny handväska var en nödvändighet, och jag hittade snabbt en jag fastnade för som passade in perfekt i vad jag sökte. 
Och för att piffa till mig lite, nytt lack och brynfärg - samma som alltid bara påfyllning eftersom dom tagit slut igen. Varför ändra på något som fungerar ;)
Nu - packa färdigt! Är ju för helske på planet till Zakynthos såhär dags imorgon :D TAGGAD!!!

Kommentera här: