En personligare Kfmnpah

Jag välkomnar Din nyfikenhet med en omfamning och gissar att Du är här för att Du undrar lite över vad jag är för en prick.
 
Jag heter Louise, är född 1985 och börjar därmed vandra mot en tidig 30-årskris, som jag hittills tar med en nypa salt och en stor portion självdistans. Jag har nog egentligen lite tur eftersom jag gillar att driva med mig själv och gärna bjuder på det. Det underlättar när man närmar sig 30 men känner sig som 22.
 
Örebro är min hemstad, och här bor jag med min sambo i en lagom central 2:a med närhet till stadsliv, familj och vänner. Jobbar som säljare i hemelektronikbranschen på data- och fotoavdelning och det passar mig ganska bra eftersom foto är något jag alltid varit intresserad av och TV- och dataspel är intressen som jag har gemensamma med min sambo.
 
Jag lider av tarmåkomman IBS (kolon irritabile/irritable bowel syndrome) och kost och träning är två väldigt stora centrala bitar i mitt liv. Jag har självbehandlat mig senaste åren, och äter paleokost för att lindra besvären istället för dyra verkningslösa bluffmediciner, och om det bloggar jag på kfmnpah.com. Paleokost går hand i hand med barfotalöpning och funktionell träning och crossfit, och det är det här, paleo lifestyle, som min blogg kfmnpah handlar om, en blogg jag använt som ångestventil och erfarenhetsforum, senaste året.
 
DEN HÄR BLOGGEN, däremot, handlar om Louise. Utan tarmsjukdomar och strikta kostvanor, dom bitarna av Louise som har varit en flitig bloggare sedan 2007 och av någon underlig anledning, även om hon tycker att fjortisbloggare och dagens outfit-inlägg är vansinnigt lätta att driva med, finner någon sorts nöje och tillfredsställelse i att posta bilder på småglimtar ur livet, läsa andras fascinerande livsberättelser, godistryckande, egobilder och mer eller mindre desperata försök att bidra till cybervärldens personifiering av jag:et.
 
SÅ. Välkommen in till mig, hopas Du hittar något som får Dig att stanna upp och lé, hånskratta eller känna igen Dig. Bloggvärlden är fantastisk och jag har svårt att se att någonting skulle kunna få mig att tycka annat ;)
 
Stora kramar, Louise, aka Kfmnpah

Kommentera här: